Ljusglimtar mitt i allt.

Måndag. Man kan tro att det skulle känts mindre bra med måndag. Men denna måndagen är inte som andra måndagar. Jag är ledig o ute lyser solen starkare än på flera veckor.
Självklart har jag o Helena tagit tillfället i akt o legat ute o flåsat i varsin solstol hela dan, som två paddor. Nice. Så numer vandrar jag runt som ett jävla stoppljus i fejjan. Men det är fint. Hellre röd än vit som vi brukar säga haha. Magens färg är farligt lik en nykokt kräftas.
Kommentarer som "Ojojoj, vad jag har bränt mej på kroppen känner jag. Blir inte kul ikväll det här."
"Ehh, nej jag vet, o värre blir det." har kommit vid ett antal tillfällen.
Dessa kommentarer har vid samtliga tillfällen följts av att man flyttat på stolen så den hela tiden ska vara exakt i solens riktning. Mycket bra.
Hudcancer, vad är det?

Tänkte jag skulle dra in lite bilder från onsdagens sommarplaza-partaj.
image826

Underbara bilder va? haha snacka om linslusar haha

Neej nu ska jag gå ut i den underbara solen en stund o vara lite social.
Hoppas allt är väl med er peeps.

So long.

Kommentarer
Postat av: jen

HAHA tessos, vad tusan gör du i soptunnan?!?!!

2007-07-17 @ 15:53:17
Postat av: Tess

Hahha men du känner väl mej jen? Får ju de mest underliga idEèrna på fyllan, o Helena är likadan. Ingen lek, kombinationen av oss två. Just denna idè till ett photoshoot kom från Helena o ja va så klartt inte sen att hänga på haha

2007-07-17 @ 18:59:09
Postat av: malou

ni ser ut att haft sjukt kul iaf ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback