Att vara rädd.

The Reaping blev det. I en nästan öde biosalong. Två till o vi, dessutom fick vi loveseats hahaha. Skratta skönt när vi upptäckte det, inte helt nödvändigt kanske hahaha.
Faan va Rädda vi va du Erik haha. Fick sms av kära nyårskungen imorse som sade att han hade ett blåmärke i sidan..kan det ha varit från mina hopp o att jag drog till honom där i all hast när jag blev rädd?..hmm, mycket möjligt.. Sorry mate;)
Tog några bärs på en uteservering för att lugna våra nerver efteråt. Satt o kolla på folk o snacka skit. Mkt trevlig kväll, skönt att komma ifrån tristessen i Fagerås samt sysselsätta tankarna med nåt annat för en stund.
image840
Skön bild på Nyårskungen när han är riktigt i sitt esse..

Tanken va att vi skulle dra ut på lördag, men jag ska jobba sönda o börjar 6.45, så ingen dricka för mej inte. Ska dock kolla en sista gång imorron om ja inte kan byta så ja kan jobba kvällen istället, hoppas hoppas, men chanserna är nog tyvärr inte överhängande..Ajja, annars får jag köra ett nyktert race o så får vi ta igen det helgen jag kommer hem i augusti, visst Nyårskungen!? Du skulle bara våga banga då min vän haha

Men nu ska jag zappa lite mellan kanalerna innan det är sovdags. Upp o jobba imorron igen..

Sleep tight peeps.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback