Att lensa bordet på Kex o ostrester.

Utgång igår då.
En fin historia med ljuvliga minnen..eller nåt sånt. haha
Jobbade till 21.15 o blev då hämtad av Helena med bror så drog vi till Jonas för att förfesta lite. Alla va dock rejält stressade o ville dra ner till Fryken direkt , men vi, jag, Erik o Helena, de tre vikingarna stannade på Jonas veranda för att pimpla vin, glufsa kex o snacka en massa skit i den sköna solnedgången (Det va ju ändå Black-Ingvars som spela o vi befann oss ju faktiskt i Kil, inget att förvånas över att vi tre var de enda utan behov att se ett gäng medelålders snubbar stå o svettas på scen samtidigt som de pressar ut ett gäng uppoppade gamla dansbandshits från början av 90-talet.)
Tiden gick o plötsligt va klockan halv tolv o det va dags att bege sig. Efter en evighet av sökande efter ett fungerande taxinummer fick vi till slut tag på en o så for vi.
image837
Vid fryken va det packat med folk och många gamla godingar korsade vår väg, luften fullkommligt flödade av intelligenta konversationer. Synd att man minns max hälften bara.
Kvällen avslutades med en färd i en bil packad med en massa människor som satt på varann. Mysigt. Men hem kom jag o det tackar jag så mycket för.
Fruktansvärt skön kväll blev det, den enda frågan man ställer sej såhär dagen efter är "När faan blev vi så dragna"? Men det är å andra sidan den frågan man ställer sej varje gång.

Har vart laaat idag. De hade ett Heroes-maraton på canal plus idag som jag zappade mej fram till. O där blev jag kvar. Jaa, i soffan alltså. O jag måste helt enkelt erkänna att jag hade fel tjejer, det verkar va en helt okej serie, såhär efter att ja sett 6 (?) avsnitt. Blir till att ladda hem när man kommer norröver igen.

Nu ska jag slappa vidare o försöka teleportera mej till affären i Kil, för ett inköp av lite fint bakfyllekäk att frossa i, o sen raka vägen hem till soffan igen. Eventuellt skalar jag bara ännu en morot o dippar i den 3 dar gamla chipsdippen. Vi får se.

Later.

Kommentarer
Postat av: Elin

SÖÖÖT bild :D

Postat av: Linda

haha ja va var det jag sa! heroes is the shit

2007-07-22 @ 18:10:08
URL: http://lindabeach.blogg.se
Postat av: J

Hej hoppas att allt är bra.

2007-07-22 @ 19:31:02
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: helen

låter som en attans skön kväll! underbart med sådana! heroes är faktiskt bra, jag har kollat på det en del nu också...min kille är
ju med i den!!! milo! han som är så jävla heeet!" MUMMMA! gilmore girls killen. peter petrelli

2007-07-22 @ 19:50:11
Postat av: Anonym

eller vänta nu?? peter? hm...minnet är inte på topp bakis som aset...haha men han som är lillebror till politikern

2007-07-22 @ 19:51:17
Postat av: Tess

haha, jaa, jag tänkte på dej första gången ja såg heroes, för att han va med o tänkte att det är en serie för dej hahaha
Hahaha, okej, Linda, jag ger dej rätt på den haha

2007-07-22 @ 21:40:21
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: King of nyår 99

Kvällen avslutades med en färd i en bil packad med en massa människor som satt(e) på varann". Är du säker på att det inte var så det var, jag menar det var ju ändå i kil

2007-07-23 @ 10:47:43
Postat av: Tess

hahaha jooo just ja så va det. Minnet sviker ibland haha

2007-07-23 @ 12:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback