Att inte vara riktigt på humör.

Kom hem från jobbet för en stund sen.
Sitter inne hos syrran en sväng o skickar över lite bilder från den gångna helgen till Helena.
Har vart en alldelles sjukt lång dag idag. Jobba 7-16, men kändes som ett 18-timmars pass haha Sov så jävla illa inatt o drömde dröm på dröm som väckte mej gång på gång. Jaja, så är det ibland.
Trött som faan i både kropp o huvud är jag med o sjukt snurrig o vimsig o glömmer det mesta. Brände tex muffinsen i ugnen idag. Bra där haha. Hej allihopa, nån som vill smaka på Tessans smaskiga svarta muffins kanske? De va inte så sugna alltså...

Jaja, annars pissar regnet ner o det är inte mkt nytt på fronten. Jobb hela dan imorron med i alla fall. Tänkte dra in lite sköna bilder från helgen. Som vanligt en massa ful-bilder på mej o Helena samt "King of nyår -99"-Erik..Vi håller så klart fortet precis så som det ska va..  haha.

Mycket nöjda med ovanstående bilder haha, särskilt den sista är väldigt...hmm...konstnärligt tagen hahaha

Ajja, ha en skön kväll folket.

So long.

Dagens sköna låt: Lisa Ekdahl - Kunde jag vrida tiden tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Helena

jag vill bara kommentera den 4:e bilden genom o säga att jag är mest nöjd med den. Ser ut som att det precis i ögonblicket efter väller ut en stor rap från lilla munnen. Välkommen till festen :) O förresten, sen när fick jag sådär mkt rött i glaset? haha

2007-07-24 @ 00:07:03
Postat av: Tess

hahha, given bild säger jag bara på den! Tycker den är så skön haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback