Att inte vara på topp jämt.

Så jävla kul tycker jag.
Datorn med det jävla modemet alltså. Den lever faan ett eget liv. Tog bort hela mitt förra inlägg. O orka skriva om det, eh neej.
Jobba i alla fall kväll idag, till 21.15. Sen va det bara på emd lite mejk o byta kläder på jobbet innan ängeln Mats kom o skjutsade mej till Jonas! är va festen i full gång o jag, som den viking o fortethållare jag är, gjorde mitt bästa för att komma in i ett skönt partymood.Misslyckades lite nånstans på vägen o det blev lite halvdant. Drog ner till Fryksta, där lugnet låg som en dimma o plötsligt var enda alternativet för en trött Tess Hemfärd.
Jag ringde på Min skjutsande ängel Mats, o nu sitter jag här i mörka Fagerås o skriver lite skit på msn. Ute är det 6 grader varmt, men det är bara kul, i mitten av juli. Härliga sommar.
image836
Neej nu blir det sängen snart.

God natt världen.

Kommentarer
Postat av: Linda

ojdå, det låter inte som du det :) det sliter på en att jobba :)

Postat av: Tess

haha, jag vet, det är inte jag ju haha nåt står inte rätt till. Men det är lugnt, i made up for it igår. höll fortet som bara den ahha

2007-07-21 @ 14:53:23
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback