Att Ha En Perfekt Fylla.

Så va man tillbaka i söder då!
Sommarplaza igår, första för sommaren, inte dumt. O dessutom finväder nästan hela kvällen! Skönaste kvällen på länge!
Liten lätt förfest startades upp på Norrstrand för partypinglorna Tess o Helena.
Gick vid tiotiden vidare till Viken på vidare efterfest. Här trädde Tess o Helena in i sina sköna roller som FylleTess o FylleHelena. Ett bra tag sen de möttes nu, o det kunde ju bara inte gå fel. Dessutom med Erik "the king of nyår 99" vid vår sida. Kunde inte bli annat än givet. Partystämningen var på topp helt enkelt.
De kryddade den sköna stämningen med en kameran i högsta hugg o sköna svenska dängor (som vi ladda hem i 10 talet upplagor på stackars Mickes dator..Sorry mate hahah)
Jaa det va bara en given kväll!
image825
Bilden säger endel om deltagarnas nivå för kvällen haha.
O du Erik, Jag säger bara "Nyår -99" Fina minnen hahaha
Tar en hel evighet att ladda upp bilder på den här datorn så resten får komma upp senare när jag har tillgång till syrrans dator tror jag.

Ha en fin dag folket, nu ska jag bakislöka lite i soffan, o halvsova till ztv.

Adios.

Kommentarer
Postat av: J

Hej hur är det med dig då? Haft ngt skoj för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback