Time and time again

Fan då.
Halsbränna o hosta, ingen kul kombo, särskilt inte så nära jul o det finns så mkt att göra. Jag ska fan inte bli sjuk nu.
En människa sa till mej i våras när jag hade halsbränna:" Du kanske håller på o bli sjuk, det kan vara ett första symtom"
"Nej du lilla vän, jag är inte sjuk bara för att jag har lite halsbränna, det går snart över. Dessutom bad jag dig att ställa någon jävla diagnos kanske? Eh, nej jag bad om tips för att bli av med halsbrännan"
Två dagar senare låg jag i sängen med tjock, värkande hals o hosta.
Kanske dags att börja inse att halsbränna även för mej kan vara starten på en förkylning? Nej.
image1270
Har spatserat en vända på morron (Okej morgon kanske inte är ett ord som bör användas här. Förmiddag kan vara ett mer passande ordval) o det är riktigt skönt ute. Men nu ska jag kila iväg till skolan o träffa Micke o Maja.

Later.

Dagens låt: Soundtrack of Our Lives - Instant repeater '99

Kommentarer
Postat av: jen

usch inte du också, och inte till helgen! du blir nog frisk från det där snart!

2007-12-11 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback