Those Bloody Mondays Keeps Coming Back.

Har just skummat igenom en artikel om den pågående Kost-frågan.
Frågan handlar om traditionalisterna som förespråkar en fettfattig kost o ifrågasättarna som förespråkar mer fett o mindre kolhydrater. Att folk inte kan fatta att det är individspecifikt? Vilken kost som passar bäst för en individ bestäms ju av dennes kropp o förutsättningar. As simple as that anser jag.
image1269
Jag, Jen o Helene va på lite Pump förut o det va roligare än väntat. Även om jag fortfarande är skeptisk till nya passet o låtarna.
Känningar efter helgens hårda festande i form av trötthet finns där. Hyfsat sliten.
Inte mycket nytt på fronten annars. Mkt skola nu innan jul o så de gamla vanliga tankarna som hindrar en från att fokusera på det man ska. Allt är som det brukar på måndagar.

Dagens i skolan var för övrigt lätt intressant. Aldelles för mkt skumma blickar o flashbacks för att det ska vara okej. Det man inte minns har inte hänt. Det är jag, Jen o Helèn starka förespråkare av efter helgens Rehabfest.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback