Tankar en lördag som denna.

Så sitter man här, bakis o sliten men glad att det bara är lördag.
Tittar runt i rummet o inser att det inte blir någon lek att få i ordning det inför kvällens förfest. En snabb tanke om att jag fortfarande inte plokat bort de där Heinekenflaskorna från förra helgen slår mig. Men det är okej, en fin påminnelse om att jag festar aningen för mycket.
En vit helg på en hel höst känns inte alltid helt okej. Särskilt inte när det oftast varit två eller tredagars.
Men men vi lever för nuet o sjukt jävla kul har det varit.
image1253image1254
Jag o Helen i en klassisk pose o allas vår Jen a.k.a Charlott Pirelli

Nej ni folket, back to bed en vända.

Gårdagens konstaterande: Än en gång har vi insett att Umeå är kasst på efterfester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback