Skål för helgen

Kom ner i tvättstugan förut. Då va det en lapp på ett av båsen som löd typ: "Vi har ett bokningssystem här i tvättstugen! Du har tagit min tid o när jag kommer tillbaka 16.40 ska båset vara tomt!!" Vem fan orkar vara så satans förbannad? Det var för övrigt 4 andra bås som var tomma. Kunde inte människan tagit något av dem? Är ju knappast fullt i alla bås en lördagskväll. Tragiska människa.
image1230
Aja, nu är det dags att kliva in i dimman. Har just korkat upp en bärs o snart drar jag bort till Mariehem.

Skål o hej.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

SKÅL!!!

Postat av: lovingnurse

ha en fortsatt trevlig helg :)

2007-12-01 @ 19:29:55
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Helén

hahahaha!!! kanske är samma person som kommer varje gång du glömt låset? hahaha. men jaa orka engagera sig, är nog en kompis till min granne! haha

2007-12-02 @ 10:56:03
Postat av: T

Hahaha mkt möjligt. Men allvarligt, när det finns andra tomma bås, varför inte ta ett av dem istället för att ödsla energi på att hetsa upp sig över nåt liknande?

2007-12-02 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback