Pointless Bullshit

Nej fan nu lägger jag ner för idag. Eller ja, jag kom aldrig riktigt igång efter gymmet, men lite fick jag gjort i alla fall. Har en fråga som jag inte ens börjat på för jag fattar den verkligen inte. Men det får bli morrondagens bekymmer.
image1292
Inget nytt på fronten. Eller lite spänning på Facebook för en gång skull. Verkligen inte okej när lite nytt på facebook lyser upp ens dag, då har man inte mycket kul som fyller ens dagar alltså. Några dagar till bara, sen blir det roligare.
Nu ska jag läsa Vagabond o drömma mej bort till betydligt jävla varmare o ljusare breddgrader.

Sleep tight folket.

Helgens självsmekare: "Jag kan få henne när jag vill". Söt kommentar där, den måste verligen få brudarna att falla som käglor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback