"Nej, det var ju bara o dra tvåldansen vet du, så det gick bra"

Jag ska berätta något jäkligt sjukt. Men sant.
Gissa vad jag gör nu? Jag vet, tankar far genom huvudet som: ligger o slöar framför Skins, fixar sig för kvällen, korkar upp en vinare, tar en återställare. Fel, så fel mina vänner. Stter nämligen o skriver på en hemtenta, tro det eller ej. (Just nu har jag en paus för lite bloggande men ändå). Okej har väl inte hållt på med det hela dagen direkt kanske (Sov till elva, ner till stan o käka med chicksen o kom hem vid halv fyra). Men nog så väl en timma.
All cred till mej!
image1280
Ska skriva lite till men sen är det tid för en dusch o dags att korka upp igen. Födelsedagsfest på Mariehem för allas vår Jen ikväll, vart det bär av sen får tiden utvisa. Lutar åt Plaza, men som vanligt har jag dålig koll på vad som händer o vart.

Skål.

Årets klassiker: Tvåldansen.
Dagens låt: Soundtrack of Our Lives - Grand Canaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback