Funderingar i Bushen

Sitter här ute i bushen o känner lugnet, utan att känna den minsta stress eller tristess än så länge. Njuter mest av hemmets lugna vrå.
Har varit hos mormor o bakat lite lussekatter idag, husligt värre. hade även med mig min lilla systarson, som inte är så liten längre nu när jag tänker på det.
image1279
Det nya året kommer att firas in i Estokolmo med Helèn, Linda o Helene o förmodligen ett gäng andra människor som i skrivandets stund spelar en mindre roll i mitt liv.
(Du kommer att vara saknad Jen, men vi lovar att hålla ställningarna.)

Take care folket.

Kommentarer
Postat av: Helén

ja hej å hå vad vi ska äga sthlm! haha

2007-12-28 @ 11:01:54
Postat av: jen

låter bra chicks, jag ska visa vemdalen hur man ska åka skidor, så visar ni dom där nere hur det ska gå till på riktigt umevis ! skål!

2007-12-28 @ 11:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback