Ensam i Umeå?

Hyfsat uttråkad här hemma.
Känns som man är ensam kvar i Umeå. Ålidhem + höjd blir fan en spökstad kring jul o på sommaren. Va ute o gick i eftermiddags o mötte typ fem pers. Hoppas det är lika lugnt på bussen o att de flesta redan farit hem. Förmodligen inte så troligt dock, men man kan ju alltid hoppas.
Så dött som det är här uppe kan man undra vart folket håller hus annars.
Jag är så sjukt trött, sovit så jäkla illa senaste nätterna, men jag får inte sova, för då kan jag verkligen inte sova på bussen i natt.

Har senaste kvarten roat mig med att testa olika
frisyrer på mej, and Man, do i look hot!
image1299image1300image1301
image1302image1303
Nej fan, om jag skulle sluta lalla o fundera på om jag har kommit ihåg att packa ner allt kanske. Aja, fortfarande bra med tid kvar.

Later peeps.

Dagens Ps: Glöm inte kolla listan på GW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback