Det finns självsäker. Sen finns det Up In The Blue o hyfsat respektlös.

Söndag söndag, inte så sköna söndag.
Ångesten har legat som en dimma idag. Främst över hemtentan som ska vara klar på onsdag, samt praktiken efter jul. (Varför man nu i h-e ska oroa sig för den nu? Vad hände med Carpe Diem?) Sen är det ju det här med nyår med. Kluven inför denna överskattade högtid. Ändå har jag någon känsla av att man borde göra något kul. Eller vill göra något kul. Får se om det blir en roadtrip med chicksen, inte helt omöjligt.

Dagen har annars spenderats på 310 o eftermiddagen borta på Mariehem där vi körde hårt på chokladfondue (Jen fick av oss i present). Bakisskämten har verkligen haglat o det har varit på en jävligt låg nivå, men garvat har man.


Gårdagens klockrena: Födelsedagsbarnets lilla utspel på nattkvisten.
Gårdagens kommentar: "Alltså jag har flickvän, men hon bor 140  mil bort så det är lugnt. Vi kan gå hem till mig om du vill."
Dagens skönaste: Lindus imitation av hur jag dansar på fyllan, så jävla klockrent.
Dagens låtdedication: Carly Simon - You're So Vain
Dagens dryga: Hej då 160 spänn. För det har jag råd med.
Gårdagens otippade: Jen som fick tillsägelse av farbror konstapel.
Gårdagens blonda kommentar: Jag: "Men hon såg nog inte bilen".
Dagens hyllning: Till tjejen som var söt nog att köra ner oss till corona när vi inte fick tag på en cab.
Gårdagens mest intressanta sms-konversation: Mellan en inte så nykter mig o en packad Nyårskungen.
Dagens önskan: Ett avslut.

Nej fan, återgå till min ångestladdade självömkan ett tag eller börja plugga. Valet är inte lätt. Hmm, vad ska man välja, pest eller kolera?

Adios.

Dagens låt: Bright Eyes - A New Arrangement

Kommentarer
Postat av: Helena

haha, fan va kul... nyårskungen, hey.. Gud va mkt skvaller vi har o ta igen!

2007-12-17 @ 11:23:56
Postat av: Tess

Haha ja det har vi sannerligen! Till helgen, blir fint det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback