Change

Det är fan inte genomtänkt att alla jävla räkningar dimper ner i brevlådan i december alltså. Räcker det inte med biljetter hem o julklappar o skit som ska betalas. Nej vi tar gärna lite kåravgifter o försäkringar på det. Tack o bock.

Sitter annars med den jävla hemtentan. Har varit duktig o suttit hela dan (med full koncentration fram till lunch någon gång. sen dalade den något..)
Men nu har jag vart på gymmet på lite pump och gått en vända med Helèn o handlat. Så nu blir det lite käk innan man ska dra igång igen.
image1291
Snart far man hemöver med! Då blir det som vanligt skön reunion med Helena o så nyårskungen då så klart. Fan va skönt o kul att ta sig härifrån en sväng o träffa alla hemma.

So long.

Dagens låt: Säkert - Det Kommer Bara Leda Till Nåt Ont
Dagens skönaste: Känslan av att jag inte bryr mig.
Dagens garv: Jag o Helèn när vi kollade på någon som gympade. Det var inte snällt av oss, men man kunde fan inte hålla sig från att asgarva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback