Being miss GoodiGood

Hade det inte varit så att jag är en duktig flicka o ska upp o plugga o vara produktiv med min grupp hela dagen imorron, har jag en känsla av att jag o Helèn hade gjort något helt annat just nu. Istället för att göra sig redo för sängen hade vi nog vid det här lagen druckit upp en sista bärs o börjat bege oss till Nh för vidare öldrickande.
Är hyfsat övertygad om den saken.
Men nu är det så att jag är en good girl o istället snart ska sova.
image1247
Men ha en skön kväll ni som hittade dit.

God natt.



Kommentarer
Postat av: Helén

lätt att vi hade varit på väg till nh nu ja! och inom några timmar hade vi varit klapp kanon som vanligt, men det va nog tur att du ska till skolan imorgon! haha tar igen det i helgen haha

Postat av: Linda

hm, kunde ju inte varit helt omöjligt att jag varit med också...

natti

2007-12-05 @ 23:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback