Världen är så jäkla liten ibland.

Idag har varit en sån där dag ni vet, ja en dag som det inte händer nåt särskilt alls, utan den som bara flyter på utan att man knappt märker det. Dagdrömde o halvsov (sjukt trött verkligen) mej mest igenom 3 föreläsningar idag o sen följde jag med Jenny ner till stan, o lalla runt där lite. Inhandla födelsedagspresent till Helenis o lite andra småsaker..

Det mest oväntade som hände idag va nog att jag på bussen hem hamna bredvid en tjej med en dotter. Ja det va ju så klart inte så konstigt haha, men vi kom fram till efter lite småprat (Det kom snubbar o skulle kolla bussbiljetten o ja blev ju lite småsvettig o nervös när jag först inte hitta den..) om hur jobbigt det är när man inte får fram biljetten direkt o så, att hon också jobbat ett år i Zurich, med precis samma sak som mej. Hahaha ja det var lite sjukt, det stämde som så bra, det hon gjort o hur hon bott o vart de bruka gå ut, med hur jag hade det haha, ja det va lite kul. Ibland är världen bara så sjukt liten. Dessutom var hennes typ tvååriga dotter hur söt som helst, o snacka som bara den med mej hahaha (de få ord hon kunde haha).

Nu sitter jag här o funderar på om jag ska dra iväg på lite spinning vid sju..jaa, tiden får väl utvisa..
138856-539
Bjuder på en riktigt mysbild från helgen i alla fall hahaha

Adios.

Kommentarer
Postat av: Jessica

svar från min blogg:
nån gång får vara den första :D:D

Postat av: Sweetheart

Spinning låter skönt! :)

2007-04-04 @ 17:52:19
URL: http://graceful.blogg.se
Postat av: Linn

ni såg ju ut att ha trevligt:)

2007-04-04 @ 17:59:28
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback