Så jäkla less..

Jaa ikväll är det ju som sgt dags för hemfärd..

Utgång med Helena på lördag. En liten komplikation har dock uppstått i form av en urinvägsinfektion o pencillin. Kunde det komma mer olägligt eller? neej, för det kunde det inte, o just nu är jag bara så jäkla less.
138856-544
Jag o Helena
O så skulle jag träna med, men det tror jag faan inte jag pallar. O packa o diska o städa iordning. Bästa jag lägger mej o kurerar ett tag så ja orkar ta tag i de viktiga sakerna sen i alla fall.

So long.

Ps. Sen vill jag bara påpeka att det för övrigt även blåser full storm utanför dörren, o man är ständigt rädd att man ska få ett träd in genom fönsterrutan eller över sig när man går nånstans..Kan den här dagen bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Crazypill

jag har druckit med pencilin i kroppen lots of times. Det är ju dock inte att rekomendera...

Postat av: Anonym

Vad kul med utgång :D

2007-04-05 @ 15:11:09
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback