No update..

Halloj. Har fått lite pikar om min dåliga updatering under helgen. O ja, jag har vart kass på att updatera, men jag har ju vart lite busy, haft besök o så, så ja har hel enkelt inte kännt för det, o inte haft tid heller.
Men nu så...
Tänkte bara dra iväg ett kort inlägg innan jag kilar iväg till skolan. Har varit en naughty girl idag o tagit sovmoron till efter lunch, men det får man ibland, o jag hade mina skäl, som var nog så bra! haha

Såg the number 23 på bio i fredas i alla fall o den va rätt bra, o klart bättre än förväntat!
138856-524
Men nu måste jag rusa gott folk! Ha en skön dag in the sunshine!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska ha en skön dag..fast inte "in the sunshine"...här är det blåsigt och alldeles grått..suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback