Kallvatten i duschen på morron? Ja visst, väldigt gärna.

Faan va less man kan bli. Kommer väl upp o ska ta en dusch imorron, kallt o jävligt i lägenheten. Har precis fått i schampoot o ja då händer det. Vattnet blir iskallt o det går på inget sätt att få på något varmvatten. Tack tack baltic.
138856-556138856-555
Vår i luften, oh yesss! (Jag dummar mej lite framför kameran som vanligt haha)

Har vart en rätt soft dag i övrigt. En föreläsning o ett besök på kvinnojouren o sen en sväng på stan med brudarna, o till boa då så klart. Kom hem med två flaskor vin o en klänning haha

Sen va det Spinning o core som vanligt på tisdagar. Jobbar hårt på att komma in i rutinerna igen. Inte lätt men va faan, får köra hårt nu ett tag. hahaha, kroppen är mör som aldrig förr men det får den stå ut med ett tag faktiskt, när den varit så slapp i en vecka hahaha.

För övrigt kom mitt smink med posten idag, som jag mitt pucko lyckades glömma i Uppsala! Snällt att jag fick det uppskickat!!

Neej om man skulle ta o fixa en e-legitimation nu då..så man kan deklerera på internet o få pengarna innan midsommar. Det skulle ju sitta fint!

So long.

Kommentarer
Postat av: Helen

fan vad skönt att du har fått sminket!!! haha. snart är du inne i dina rutiner tess. det vet vi båda mouhaha fast efter helgen är det bara börja om på nytt hahahaha

2007-04-17 @ 20:48:06
Postat av: Tess

hahaha jaa fy faan så är det nog haha. Varför blir det jämt så??haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback