Jag lägger väl innehållet i matlådan på golvet då. För att skoja till det lite.

Vissa dar alltså...

Började dagen med (som jag tidigare beskrev) med en kalldusch.
Fortsatte med att klanta till en fråga på kvinnojouren, så hon vi intervjua blev helt sur.
Avslutade med att välta ut hela min matlåda över halva bänken o hela golvet.
138856-557
Så här glad var jag inte när dessa dumma saker inträffade...Men i övrigt har et vart en skön dag i alla fall.

God natt folket.

Helgens låtar: K`s Choise - I smoke alot
                          Orup - Magaluf
Helgens saying: Kom igeeen. Kom o lek med mej.

Kommentarer
Postat av: Maria

usch blev så där för mig också en dag, att varmvattnet tog slut och det var verkligen iskallt. fy fasiken att skölja ur schampoot då..gjorde ju apont i hela huvudet!

Postat av: Ia Darling

Det är oftast Seaside som fastnar på hjärnan eftersom att det är den första låten på plattan, men annars gillar jag de Got no love en himla massa :)

Vad söt du är förresten!

2007-04-18 @ 20:23:49
URL: http://iadarling.blogg.se
Postat av: Jennie

taack :)

2007-04-18 @ 20:51:52
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback