Glad påsk folks.

Va iväg till gymmet på comat förut, o så sprang jag en kortis (3 km, men med hyfsat tempo) på löpbandet. Det va skönt att röra lite på sej, även om det gjorde konstant ont. Men ja kände ändå att jag va tvungen!

Nu sitter ja här o försöker packa o tänka ut va ja ska ha me mej..det går väl sådär kan jag säga, haha. Väskan är proppfull o jag känner som att jag ännu inte packat hälften..Varför blir det alltid så?
Dessutom har jag dragit på sån där färg på fransarna, så de får lite färg så ja slipper mascaran ibland i alla fall!

Dessutom har ja hört på omvägar att det faktiskt inte är så farligt alls att inte lite alkohol fast man äter pencillin. Så jag ska följe denne kloke persons råd. Här ska festas o härjas. Reunion ett 2007! Se upp Karlstad för här kommer vi!
138856-545
Dags att packa vidare!

So long peeps.

Kommentarer
Postat av: Siz the Nurse!!

Nej, inte så farligt... Men penicillinet mister sin effekt!!!

2007-04-05 @ 20:48:56
Postat av: Matildafiona

Tack själv :)

Postat av: Jenny

Åh, vilken söt bild!!!

2007-04-09 @ 14:22:10
URL: http://carlsdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback