Drar snart hemöver.

Kom på att jag kanske inte ens skrivit att jag drar hemöver imorron kväll. Japp då bär det av med nattåget till sköna värmland. Det ni, mina vänner haha blir grejer det!

Har dock inte packat elelr nåt än, det får bli imorron eter skolan. Är helt enkelt för trött just nu.
Ska strax iväg på spinningen!
138856-541138856-540
Tycker den här klänningen ser så jäkla skönt laid-back o vår/sommrig ut! Skulle passa perfekt med min gråa polo under tror jag eller en svart bara, o så mina converse till, skulle bli en perfekt vårig laid-back outfit ju!

So long.

Kommentarer
Postat av: lisa

Cool sida!

Postat av: Anonym

spinning är så kul :D

Kan du hjälpa mig med vilken design som är finaste på min blogg, har svårt att bestämma mig. Tack på förhand

2007-04-04 @ 21:09:40
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Mycket nice!

2007-04-18 @ 19:55:39
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback