Dags att börja ladda igen.

Jaa, så sitter man här igen o funderar på att hoppa in i duschen o laga lite käk, för snart är det dags för feeeest! Igen.

O jag som är så trött o seg! Skulle va hos Lindus vid sju halv åtta. Tvivlar starkt på att jag kommer vara där då. Orka stressa Men jag ska göra mitt bästa!
sk?138856-571
Men nu ska jag börja ladda lite med partymusic o en dusch, så jag hamnar i mitt sköna partymood!

So long peeps!

Ps. Tro det elelr ej, emn jag o Lindus förlorade på beachen mot Maria o Helèn. Attans. Men Grattis till vinsten chicks! haha Vi tar er nästa gång. Eller hur Linda!

Kommentarer
Postat av: Helén

ja hej hej..vaknade nyss i soffan...hm..bra där, aja jag har väl fått lite ny kraft hoppas jag. sååå trött. men men nu är det bara dra på sig partyklädsel och bege sig in i dimman igen då...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback