Att inte orka mer snö

Dagen startade med att jag tittade ut genom fönstret o såg ett snöoväder där ute. Ville inte gå ut. Var tvungen.

Seminariet i skolan gick finfint haha. Tog mej till slut igenom papprena lite hyfsat inatt, sen prata jag o tjejerna igenom fallen imorse innan skolan. Bara att flumma på lite haha
138856-563
Jag vill ha våååår! Därför bjuder jag på en bild från en av förra vårens alla förfester, tagen hos Helèn!

Men nu blir det snart Pump för mej o Helèn. Vad som händer ikväll är det ingen som riktigt vet. Tiden får utvisa.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tackar:) Planera in ngt riktigt trevligt nu ikväll när det är fredag:)

Postat av: Siz

Bilder finns nu i den delade mappen!!
Och du, fy f-n för snö!! Här hemma skiner solen men det blåser utav bara den!!! Men hellre det än snö!! Ha en bra kväll! Kram

2007-04-20 @ 13:43:19
Postat av: Maria

Tack så mycket:D Detsamma

2007-04-20 @ 16:30:08
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: Helén

jadu..hm vad händer ikväll tro?? dagens fråga

2007-04-20 @ 17:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback