Att hålla fortet.

Jaha, så har man vart hemma två dar och redan har man visat vem det är som håller fortet.

Ja, en rätt given kväll va det. Ja o Helena förfesta lite själva först i hennes brors lgh på norrstrand, o sen drog vi vidare till en fest på Herrhagen. Sen efter mycket drickande och snack var det dags att dra till Blue moon, vilket på vägen ändrades till nöjes då det låg närmare haha. Ja så kan det gå haha

Ansåg, när jag vaknade imorse att det varit en rätt lugn kväll trots allt...Detta ändrades dock när jag o Helena tillsammans försökte luckra upp lite minnesluckor o fundera över vad som hände egentligen haha Kom bland annat fram till den härliga historien när jag lalla in bakom bardisken o skulle hämta mej lite vatten. Det jobbiga va att en vakt såg mig o blev inte det minsta glad! Sen sa han att jag skulle hälla ut vattnet (tyckte jag att han sa i alla fall) Så det gjorde jag...På golvet o vaktens skor..Så nära har jag aldrig varit att åka ut från ett place haha Men jag log o vifta lite med ögonfransarna o intygade att jag veeeerkligen trodde att han menade att jag skulle göra så hhahaha, så lätt tog jag mig ur den situationen med.

Sen att vi hade ett antal riktigt sjuka bilder på kameran tänker jag inte ens gå in närmare på, för det är en sån sak som inte ska hamna i print o så är det bara. haha Kanske kommer det senare upp nån bild, om jag hittar nån som ser lite hyfsad ut i alla fall hahaha

Neej ni, nu ska jag fortsätta med mitt trevliga skolarbete!

So long peeps.

Kommentarer
Postat av: helen

HAHAHAHHA fyyy fna vad givet tess!!! SÅ viktigt!hahha

2007-04-08 @ 23:05:28
Postat av: Terese

Hahaha jaa jag vet, ska bara skoja lite med vakten så, men han va visst inte så lättroad som jag trodde haha

Postat av: Maria

Haha fan vad skönt av dig att hälla ut vattnet på golvet och vaktens skor;)

Glad Påsk till dig också i efterhand! Kram

2007-04-08 @ 23:43:30
URL: http://mariiamiia.blogg.se
Postat av: jen

haha jag hade velat sett dej hälla vattnet på vakten, giiivet :)

2007-04-09 @ 17:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback