Paket!

Har jag fått idag av den bästa mamman man kan ha! Ett adventspaket var det, innehållande julgardiner med tllhörande kuddar, filt o duk! Blev så himla glad alltså! Det lyste upp min annars rätt trista dag i höstrusket! Nu kommer jag få det julfint och mysigt! (vilket jag inte alls trodde att jag skulle få i år, som ett resultat av den krassa studentekonomin som råder just nu..)

Var i skolan från halv nio till fyra idag, vilket alltid är lika kul..eller inte. Rätt tung dag, men sen gick jag o Petra på body balance efter skolan och det var hur skönt som helst, men jobbigt också så klart! Avslappningen i slutet va nog ändå bäst, eller vad säger du Petra? :)

Just ja, jag har ju gått med ihoptejpad hand idag, för att testa på det funktionshindret, att inte ha en fungerande hand. Det var definitivt intressant. Vissa grejer är svårare än andra att göra med endast en fungerande hand.
Så Dagens lärdom: Skriva och torka sig i arslet med vänster hand är ingen hit.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa det var det verkligen, mera balance åt folket säger jag :) Vår bli en omgång nästa vecka med. Ciao bella


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback