Öppenhet

Var tvungen att göra ett test som jag stötte på som handlade om hur öppen man är. Testet visade att jag är 35% öppen med kommentaren: "You are open at times, but generally you don't let many people into your inner world. It's possible that you have a friend or two that knows you well. But to most people, you are a total mystery. "
Tycker nog det stämmer rätt bra överrens med vad jag själv tycker, måste lita på och känna folk för att kunna släppa dem inpå livet.(
http://www.blogthings.com/howopenareyouquiz/) Tänkte på dej Linda när jag såg det, du kanske ska testa det:)

Nej om man skulle ta och förbered sig lite inför morgondagens seminarie kanske..
So long

Dagens Citat: "Det är farligt att leva, man kan dö.."

Kommentarer
Postat av: Linda

jag måste testa det där nu :) tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback