Kul kväll

Det blev en kul och lyckad utekväll igårme en massa dans, trots föraningarna om att jag aldrig skulle bli laddad. Jag lyckades bli laddad nån gång på vägen mellan alla klunkar o vin och bärs, ja det brukar väl bli så..
Inte är jag vidare bakis idag heller, bara en aning stressad, för jag vaknade jättesent, och höll på att missa att möta upp tjejen jag skulle få rullstolen av (just ja, jag ska åka rullstol hela dagen idag, en uppgift frå skolan). Men det löste sej ändå, för räddaren i nöden Petrus lät mig ta hennes efter henne idag, så nu är det lugnt. Så vid ett ska vi åka ner till affären och handla lite i våra fina rullstolar, det är två till som sitter idag!
Nu ska jag äta lite frukost,
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback