Kan den här dagen bli bättre?

Nej jag tror faktiskt inte det!
Kom just hem från TC och core och såg ett meddelande från Mari (Min finska kompis från mitt år i Zurich) att hon ska komma o hälsa på mig i december! Jag blev så glad, hon ska få det i julklapp av sina föräldrar. Det är precis ett år sedan jag var o hälsa på henne hemma i Oulu. Men då flög jag dit från Karlstad. Nu bor vi ju lite närmare varann så hon kan ju ta bussen till vasa o sen färjan över hit. Kan inte fatta att hon ska komma:) Då blir det värstingfesten och en massa snack om gamla tider med trekking i Beckenried, galna utekvällar på Nelson och andra sjuka grejer! Det här är klart den bästa dagen på länge!!

Japp så är det, var bara tvungen att dela med mej lite av mitt glädjerus! Dessutom gick det jättebra på TCn idag. Åsa hade ett nytt pass och det var jättekul med bra musik!
Men nu måste jag ta mej nåt att äta innan jag hungrar ihjäl!
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback