Julklappar? Hur ska det gå till?

Kom just hem från TC55. Det var ett bra pass med kul musik.
Har vart en stressig dag på något sätt. Va nere på stan efter lunch o försökte få en klipptid som jag efter lång väntan fick vid tre. Var hemma igen vid sex, och då var det bara att byta om till träningskläder o dra iväg till Iksu. Hann springa in till Sandra o Linda o säga hej, och lämna "energy-tea", så de orkar plugga hårt ikväll. (Kämpa på, jag vet att ni klarar det!)

Just ja, köpte ett par nya "Gå ut stövlar" med på stan, var ju lite lätt tvungen, kan ju inte stappla omkring som jag gör på de gamla längre, ja ni vet ju brudar. Har en känsla av att ni inte vill vistat offentligt med mig om jag använder de där skorna mer..;) Så nu är jag rätt pank kan jag säga..
Dryg dag var det i skolan idag i alla fall, med redovisningar hela förmiddagen..Roligare kan man ha

Nej nu måste jag äta nåt innan jag sväter ihjäl!
Later people

Dagens fråga: Johan och Fredrik, vart håller ni hus?

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker skorna är charmiga jag! haha. ja vart håller dom hus?!?! blir tokig om vi inte ser dom imorgon....!!!

2006-11-30 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback