Fredags-slö

Den här veckan har gått så fort på något sätt och det är redan fredag. Jag och Petra va på PUMP/TC på förmiddan och det var helt okej. Annars har jag mest legat och degat idag. Ladda hem You, me and Dupree förut och kolla på, den var sådär.
Ikväll blir det utgång, är inte jätteladdad, men jag jobbar på det. Får bli en billig kväll, för de är inget överflöd av pengar just nu, och det dröjer ju en vecka tills det kommer nya!
Har fortfarande inte fått tentaresultatet, det kommer väl till veckan skulle jag tro. Hoppas hoppas jag klarade den, orkar bara inte göra en omtenta nu, det gör jag bara inte. Det är ju inte lite att lära sig, smtidigt som man har en annan kurs vid sidan om, ja det kan jag klara mej uten.
Nej nu ska jag ta och fixa till mej för kvällen!
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback