Att tänka innan man handlar

Ja då va det måndag igen då. Urs känns lika tröttsamt som alltid, trodde det var ett skämt imorse när klockan ringde.
Gårdagen var riktigt slö, åt frukost vid halv tre och lämnade inte lägenheten på hela dagen. Kom inte heller iväg på Stepdance med Petra som det var tänkt, för hon hann inte hem från Sundsvall i tid, och då hade jag verkligen ingen motivatio att ta tag i mej själv och gå dit..

Var och handlade förut med Jen och Sandra. Jenny stod först i kön, sen jag o sist Sandra. Men när Jenny skulle betala upptäckte hon att hon glömt kortet, så jag sa att jag tar det på mitt kort så länge. Det var bara det att det visade sig att inte jag heller hade mitt kort med mig. Så det slutade med att Sandra fick betala hela kalaset!

Dagens fråga: Varför ta med sig kortet när man går och handlar när man har Sandra?

Kommentarer
Postat av: BigSiz

Ta med Sandra hem över jul!!! Så kan hon få följa med på julrean! ;)

2006-11-27 @ 20:19:58
Postat av: Terese

Haha, Bra ide!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback